Helgen :)

Blev ingen utgång i fredags utan var hemma och josse kom över och vi kolla på film :) kolla på Mirrors och den var sjukt läskig! glad att jag inte var den som skulle gå hem sen ;)

Igår så fyllde pappa år och vi firade honom ett tag innan jag åkte iväg till Jönköping för att kolla på jubileumsmatchen mellan HV71 och LHC, det var utomhus match så det var speciellt, synd bara att det regna och va kallt annars var det kul :) och seger för LHC! vilket var påtiden ;)

Idag ska jag snart ner och spela match mot central och efter det ska jag bort till Kisa där vi i Kenya gruppen ska ha möte me lite folk och snacka om resan, vi åker ju liksom om 16 dagar!! ;)

Juste 3:e advent idag också, snart är det jul!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0